Site-ul de comparare a prețurilor Compari.ro are o nouă înfățișare

2023. November 2.

Designul site-ului Compari.ro se va schimba în spiritul unificării platformelor aparținând grupului și al satisfacerii noilor nevoi ale consumatorilor.

Grupul Heureka este prezent în 9 țări, iar în ultimii ani diferitele sale platforme, inclusiv Compari.ro, au crescut și au devenit liderii sectorului european de e-commerce. Ambiția grupului este de a-și consolida și extinde în continuare prezența în regiune. Diferitele branduri care operează pe cele nouă piețe au un stil, o comunicare și o identitate unice, dar acest lucru a creat, de asemenea, provocări în funcționarea acestora de zi cu zi. O funcționare fără probleme este esențială pentru o companie care urmărește nu numai să se mențină, ci și să evolueze pe scena internațională. De asemenea, Heureka Group a observat, din partea utilizatorilor, că este important nu numai să unifice diferitele branduri, ci și să le actualizeze pentru a se potrivi diferitelor grupuri de consumatori și următoarei generații de clienți.

Astfel, Heureka Group a venit cu un stil vizual și o comunicare nouă și îndrăzneață. Se așteaptă ca acesta să îi consolideze poziția internațională și să atragă noi clienți potențiali, făcând în același timp din punct de vedere operațional și mai eficientă și mai corespunzătoare munca. Iar acesta este doar primul pas către o consolidare mai profundă în viitor. Logo-urile, designul și noul stil urmăresc o linie comună, modernă, garantând o imagine și o comunicare clară și curată. Eticheta din logo-ul existent Compari  a fost înlocuită cu un semn de exclamare, simbolizând sentimentul pozitiv pe care l-am simțit atunci când, după o mulțime de căutări, am găsit în sfârșit produsul pe care îl doream și, odată cu el, oferta perfectă. Semnificația acestei schimbări a determinat Heureka Group să aleagă agențiile cehe Planetary și Studio Marvil pentru a realiza munca de creație, după un proces atent și complex, deoarece ideile lor excelente se potrivesc perfect cu conceptele companiei.

“Aceste inovații sunt doar primii pași într-un proces major de unificare care implică toate cele nouă piețe”, a declarat András Szták, directorul executiv al Árukereső.hu. “Ca parte a grupului Heureka, ne confruntăm cu schimbări interesante, cu accent pe experiența utilizatorului. Scopul nostru nu este doar să vă ajutăm să faceți alegerea potrivită, ci și să o facem în mod conștient, ușor și, bineînțeles, perfect pentru toată lumea.”

În prezent, internetul oferă un număr incredibil de mare de opțiuni și reduceri, ceea ce face din cumpărăturile online o treabă complexă. Sondajele realizate de Compari.ro arată că frustrarea resimțită din cauza “ofertei prea abundente” este una dintre principalele dificultăți în procesul de cumpărături online. Scopul este de a face acest lucru mai ușor pentru toată lumea. Cu recenzii reale ale utilizatorilor pe platforme și oferte de la magazine online de încredere, cumpărătorii pot obține o perspectivă mai cuprinzătoare asupra gamei de oferte. Așadar, tocmai acolo ajută Compari.ro și Heureka Group, care este cea mai mare provocare cu care se confruntă.

Această nouă direcție mai aerodinamică va fi benefică și pentru parteneri, deoarece consumatorii vor putea acum să aibă acces la produse de cea mai bună calitate și la cele mai bune prețuri și mai ușor și mai eficient. Datorită stilului modern și a elementelor vizuale, aceștia vor putea publica oferte și mai atractive, în timp ce echipele Compari.ro și Heureka Group vor colabora în vederea evoluției, fie că este vorba de perfecționarea serviciilor existente, fie de crearea unor oportunități complet noi.