Câștigați mai mulți vizitatori prin evidențiere!

2010. június 28.

O posibilitate utilă pentru produsele la promoție, produse noi sau pentru cele pe care doriți să le vindeți cât mai repede. Prin evidențiere înțelegem că magazinul Dvs., prin licitație, apare pe primele 3 locuri în lista magazinelor pe pagina de produs, pe fundal portocalie deschis si cu publicarea “*Action text”-ului. Pentru a garanta eficacitatea în continuu al evidențierii, la un anumit produs pot apărea evidențiați maxim. 3 magazine. In cazul în care sunt mai mulți licitanți, vor apărea evidențiați primele trei magazine care oferă un preț mai mare.

Evidențiere în trei pași.

1. Selectați produsele sau categoriile pe care doriți să le evidențiați.

În cazul licitației de bază, magazinul Dvs. va apărea evidențiat la toate produsele. În cazul în care doriți să excludeți câteva categorii, la licitație de categorii în loc de multiplicator puteți selecta “Fără evidențiere”

În cazul licitației de categorii selectați numele categoriei și setați multiplicatorul dorit, astfel magazinul Dvs. va apărea evidențiat la toate produsele din categoria selectată. Ca și la licitație de bază puteți exclude produse, selectând la licitație de produse in locul multiplicatorului “Fără evidențiere”

În cazul în care doriți apariție evidențiată numai la anumite produse, simplu incepeți să scrieți numele produsului după care veți putea alege produsul dorit dintr-o listă si setați multiplicatorul dorit.

2. Setați multiplicatorul dorit.

La toate trei nivele aveți posibilitate de a decide cât doriți să oferiți pentru evidențiere respectiv să optați la “Fără evidențiere” Indiferent de multiplicatorul setat de Dvs., calculăm către Dvs numai minimul necesar atingerii poziţiei respective.

Exemplu: într-o categorie pentru un produs cu cost/clic de 0,22 RON există 4 licitanţi cu multiplicatori de 1,5; 1,8; 2; 3. Magazinul cu multiplicatorul de 1,5 va apăre fără evidențiere, cu preţ brut de 0,22 RON/clic. Vor aparea evidenţiaţi primele magazinele care au setat ultimele trei cei mai mari multiplicatori, cu cost/clic de preţ de bază multiplicat cu 1,6; 1,7; 1,8

3. Salvați setările.

Setările se pot efectua în Centrul de Clienti sub memiul Evidențiere produse pentru a salva apăsați simplu butonul “Salvare” Setările efectuate vor fi active de ziua următoare.

*Action text – acest mesaj poate conține informații despre stoc, livrare, promotie etc., pe care puteți furniza pentru fiecare produs separat în feed sau îl puteți introduce in Cenrul de Clienti la meniul Datele magazinului / Actiontetx, în acest caz va aparea aceeasi informație la toate produsele.