Magazin de încredere – părerea cumpărătorilor

2010. April 11.

Mai devreme am scris despre serviciul nostru de magazin de încredere, am arătat de ce merită să profitaţi de acest serviciu din punct de vedere al magazinelor online. Acum vrem să arătăm importanţa serviciului nostru de magazin de încredere pentru vizitatorii site-ului Compari.ro, utilizatorii care doresc să cumpere.

Neâncredere faţă de magazinele online

În baza unor evaluări, înainte de a cumpăra ceva mai valoros aproape jumătate dintre adulţi se orientează vizitând pagini de comparare de preţuri. Însă după aceasta mulţi renunţă să profite de ocazia să-şi facă cumpărăturile de acasă şi decid să cumpere totuşi din magazinul cu care s-au obişnuit sau pe care i-au propus prietenii. Cauza, în general, este neîncrederea în magazinele online, clienţii nu au încredere în serviciul oferit de astfel de magazine, nu ştiu când vor primi produsul, nu au destule informaţii despre magazin. În plus au mai apărut şi zvonuri că unele magazine online nu corespund prevederilor prescrise pentru protecţia cumpărătorilor.

Părerile cumpărătorilor reali

Auzim deseori că părerile prezentate pe internet nu sunt reale, sau că un magazin se laudă pe sine, şi că reclamaţia de fapt vine de la un magazin online concurent.

Serviciul magazin de încredere are la bază transmiterea părerilor acelor utilizatori care au efectuat deja astfel de cumpărături către cei care urmează să cumpere.

După efectuarea cumpărăturii îşi pot exprima părerea legat de mersul cumpărăturii, expedierea, procesul de cumpărare, prin complectarea unui formular. În cazul în care un magazin online în decursul unei luni atinge un calificativ corespunzător în baza părerilor cumpărătorilor, va câştiga sigla magazin de încredere ce se afişează pe site-urile produselor comercializate prin paginile noastre. Însă dacă în decursul unei alte luni (sau timp mai îndelungat) atinge rezultate nesatisfăcătoare, prin aceasta îşi poate pierde sigla. Deci informaţiile sunt reale, provin exclusiv de la utilizatori care au deja experienţă legat de magazinul respectiv. Merită deci căutat pe paginile noastre magazinele de încredere distinse cu verde, deoarece cumpărătorii lor sunt mulţumiţi. Dacă vrem să mergem la sigur, merită de citit şi părerile legate de magazine pentru a vedea experienţele concrete.

Scopul programului

Fiind o pagină de comparare de preţuri, ştim că preţul este important dar nu este totul. Mulţi sacrifică cu puţin mai mult pentru un produs – preţul şi aşa este mai scăzut ca în magazinele obişnuite – dacă în magazinul mai scump pot fi siguri, nu vor fi dezamăgiţi, vor primi ceea ce aşteaptă, deoarece alţii i-au ajutat în luarea deciziei corecte. Programul magazin de încredere a luat fiinţă în interesul cumpărătorilor, îndemnând wepshop-urile să ofere servicii de calitate cât mai bune.